Pages

Search

Apr 3, 2013

Viva quesedilla

Za recept koji sledi zasluzna je jedna video igrica. Ja video igrice ne igram, smatram da su cisto gubljenje vremena i nerviram se sto su deca toliko navucena na njih. Pre neki dan sam svom malom sinu rekla da umesto onih u kojima vazda neko gine, nadje neku, na primer, sa kuvanjem. I tako dete pronadje jednu u kojoj se pravi Quesedilla. Avaj, i mene je naterao da se igram sa njim i bio sav srecan sto sam pristala. Posle dobrih pola sata, kad najzad ispekosmo sve virualne quesedille, ja pogledah kako se one zaista prave. I zakljucih da je vrlo jednostavno i da vredi probati i u stvarnom zivotu.
Posto nas je prolece ove godine ocigledno zaboravilo, ja sam odlucila da donesem malo sunca bar u kuhinju sa ovim jelom. Inspirisano je meksickom kuhinjom a prilagodjeno sastojcima koje mozete pronaci u srpskoj samoposluzi. Htela bih da napomenem da u skoro sve recepte koje nadjete na ovom blogu mozete dodati i neki ljuti zacin. Ja to ne radim zbog dece.
Quesadilla su tortilje punjene obavezno sirom (quesa znaci sir) ali i raznim drugim stvarima koje volite . Po pravilu se samo preklope pre pecenja, ja sam ih urolala da bi moglo svih osam da mi stane na pleh u jednoj turi. Mogu i da se stave na tiganj i da se greju dok se sir ne istopi u njima ali meni je rerna prakticnija varijanta.

A sad , najzad , recept.



Potrebno je :
pakovanje tortilja (8 komada)
1/2 kg pileceg belog mesa
1 crni luk
2 cena belog luka
1/2 kasicice kima
1/2 kasicice korijandera u prahu
1 kasicica crvene slatke paprike
malo bibera
1 kasicica zacina C
solja seckanog paradajza

oko 150 g rendanog sira
pavlaka

Za guacamoli
1 avokado
1/2 crvenog luka
1 paradajz - samo meso bez semenki
sok od 1/2 -1 limuna po ukusu
malo persuna ili svezeg korijandera
malo soli, bibera

Piletinu iseci na malo vece kockice. Proprziti luk i beli luk , kim, korijander i papriku pa dodati komade piletine. Dodati zatim zacin C, biber i paradajz. Sipati malo vode , ali ne previse, tek toliko da piletina ne zagori. Poklopiti i kuvati dok piletina ne bude spremna. Otklopiti posudu i pojacati malo vatru da bi sva tecnost isparila.

Za  guacamoli izgnjeciti avokado, luk i paradajz sitno iseckati, dodati zacine, persun i sok od limuna.
Ohladiti u frizideru.

Na svaku tortilju staviti malo sira, malo piletine zamotati i redjati ih na pleh sa papirom za pecenje. Malo ih premazati uljem odozgo. Peci na 200 stepeni C oko 5 minuta dok se sir ne otopi.

Pre sluzenja na svaku quesedillu staviti kasicicu pavlake i kasicicu guacamoli-ja.

 








 

No comments:

Post a Comment