Pages

Search

Apr 1, 2013

Best brownies


Prvi put sam cuvene americke Brownies jela u Hard Rock Cafeu u Dubaiju. To je bio najneverovatniji dezert koji sam do tada u zivotu probala a slika dole pokazuje i zasto. Sladoled od vanile, hot fudge, brownie, slag  pa posuto orasima, cokoladom sa sve kandiranom visnjom na vrhu. Mislim da  cak i samo zbog ovoga vredi svratiti u Hard Rock Cafe kad vam se nadje negde usput. Ali ne narucujte nista pre toga...



Hot fudge brownie iz Hard Rock Cafea
 
 
Recept za ovaj homemade brownie nasla sam na mom omiljenom kulinarskom web site-u http://www.taste.com.au/ . Ja ih ne filujem sa svim i svacim, mislim da su dovoljno dobri i sami za sebe a vi kako hocete. Posto nas u kuci ima poprilicno a svi odreda volimo da jedemo ja pravim duplu meru ovog originalnog recepta. Recept sledi:
 
 
Best brownies iliti Najnaj nasi omiljeni brauniz
 
 
125 g putera / margarina
 
200 g (1 solja) braon secera (kad nema moze i obican)
 
125 g cokolade za kuvanje
 
3 jaja
 
50 g (1/3 solje) brasna (tip 400)
 
35 g (1/3 solje) kakao
 
1/4 kasicice praska za pecivo
 
150 g seckanih oraha
 
 
Zagrejte rernu na 180 stepeni C.
 
Stavite puter, secer, cokoladu u serpu i zagrevajte na laganoj vatri dok se sve ne istopi i sjedini. Umutite jaja i polako dodajte masu sa cokoladom. Dodajte brasno, kakao, prasak za pecivo i sve promesajte. Umesajte orahe. Ulijte u posudu za pecenje dimenzije 18x28 cm koju ste oblozili pek papirom ili podmazali sa malo margarina i pecite oko 35-40 minuta.
 
 
 
 



No comments:

Post a Comment